Retour zenden

 

U kunt een product binnen 30 dagen retour sturen.

Hier kunt u een retour aanmelden en een verzendlabel opvragen:

Pakket terugsturen


Wij laten u dan weten hoe u het product kosteloos retour kunt sturen.
 


Hier het lange verhaal over retouren:

Er is een aantal redenen om een product of bestelling te retourneren:

1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
2. Er is een defect of verkeerd product geleverd
3. De levering is tijdens transport beschadigd

Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij 123Drogisterij. Mocht u zich hebben vergist of niet tevreden zijn, dan kunt u het product binnen 30 dagen na aankoop aan ons retourneren.

Het product moet compleet zijn en – indien mogelijk – in de originele verpakking zitten. Voor beschadigde of gebruikte producten kunnen wij kosten in rekening brengen. De verzendkosten voor het retourneren vergoeden wij aan u. Deze regeling geldt uitsluitend voor consumenten.

Let op: Incontinentieproducten waarvan de verzegeling is verbroken, en plastic/PVC broekjes kunnen wij uit hygiënisch oogpunt niet terugnemen.

Defect of verkeerd product bij ontvangst (D.O.A.)

Is een product bij ontvangst defect of verkeerd geleverd? Neem binnen drie maanden contact met ons op via e-mail of telefoon. We zorgen voor een passende oplossing en vergoeden uiteraard alle verzendkosten.

U heeft een defect product (geen D.O.A.)

Gaat een product na enige tijd kapot? Neem dan contact met ons op. Wij zorgen voor een vervanging of reparatie, afhankelijk van het product en de garantievoorwaarden. De retourzending en vervanging zijn kosteloos.

Transportschade

Ontvangt u een beschadigd pakket? Dan adviseren wij u het pakket te weigeren. Is dat niet gelukt, neem dan z.s.m. contact met ons op. We vragen u om foto’s van de schade en het pakket, zodat we een schadeclaim kunnen indienen bij de vervoerder en uw probleem snel kunnen oplossen.